Hvordan lage den perfekte digitale strategi (EN)

23. okt.

Merkevarens digitale strategi handler ikke om om å lansere en nettside og poste noen tweets på Twitter nå og da. Strategien må ha utgangspunkt i hva du vil oppnå og hvordan du skal jobbe med de digitale mediene for å oppnår resultatene. Om målet er økt salg, flere lesere, nye og engasjerte brukere eller bare differensiering, Soraya vil fortelle hvor du skal begynne.

Med utgangspunkt i erfaringer fra The New York Times, ABC News, Foodspotting og Zady, vil hun dele beste praksis og innsyn i hvordan de raskest voksende merkevarene stadig er i endring for å tilpasse seg det digitale landskapet.

Foredragsholder

Soraya Darabi

Soraya er en autoritet innen digital forbrukeratferd og hvordan utnytte ny teknologi for å øke effektivitet, synlighet og vekst. Hun var New York Times første leder for sosiale medier i en alder av 23. Hun laget og implementerte medielederens første strategi for sosiale medier.