Krystal Higgins


Krystal er UX-designer og samler på gode brukeropplevelser for nye brukere på firsttimeux.tumblr.com. Hun har jobbet med web, mobil og wearable for firmaer som Google og eBay.

Krystal elsker og historiefortelling og det var det som inspirerte henne til å utforske området rundt hvordan man tar imot nye brukere, for et godt førsteinntrykk er grunnlaget for et langvarig kundeforhold.

Hør Krystal Higgins på Webdagene

23. okt.

Gi brukeren en god start (EN)

Førsteinntrykket er viktig. En god start for en ny bruker lager et grunnlag for fremtiden mens en dårlig start kan bety at hun/han aldri kommer tilbake til nettsiden din. På web er denne muligheten spesielt viktig, det tar ikke lang tid før din potensielt nye kunde går til neste leverandør.

Likevel får førstegangsbesøk liten oppmerksomhet i designprosessen, fordi det sees som en liten ting i det store bildet.

Hvilket førsteinntrykk gir ditt produkt?

Alle som vil gi nye brukere et godt inntrykk vil dra nytte av dette foredraget. Du får en oversikt over beste praksis, konkrete tips og råd og massevis av eksempler på hvordan du kan gjøre dette best mulig.